Naslovna » Unapređenje Zdravlja » Želite da izgubite kilograme (VIDEO)
Dijete i višak kilograma Unapređenje Zdravlja Video vesti

Želite da izgubite kilograme (VIDEO)

Ako tražite najbolji način za gubljenje težine, a da to ne bude rigorozna dijeta ili dijeta koja iziskuje mukotrpne metode, onda bi bilo dobro da se oslonite na voće.

Jabuke

Crvene, zelene, žute, punjene, sočne, kisele – uopšte nije važno koje su vam omiljene jer svaka vrsta je dobra za vaš organizam. Istraživanja su pokazala da konzumiranje tri jabuke dnevno može da pomogne da izgubite kilograme, s obzirom na to da su prepune vlaknima i hranljivim materijama, koje povećavaju osećaj sitosti i štite od osećaja gladi.
Uopšte nije važno kako ćete je konzumirati – isečenu na kriške, karamelizovanu, sečenu u salati, ispečenu sa piletinom ili kao dodatak najukusnijem dezertu.
1 srednja jabuka: 95 kalorija, 0.5 grama amsti, 2 miligrama natrijuma, 25 grama ugljenih hidrata, 4.5 grama vlakana, 19 grama šećera, 0.5 grama proteina

Maline

Maline su male, ali veoma moćne. Ove “bebice” imaju malo kalorija, a od svog voća koje poznajemo, maline imaju najveći sadržaj vlakana, a vlakna su najbitnija kada je reč o gubljenju težine.
Konzumirajte ih na različite načine – same u šoljici, u voćnoj salati, u preukusnom smutiju, odluka je vaša!
1 šolja malina: 64 kalorija, 0.5 grama masti, 1 miligram natrijuma, 14.5 grama ugljenih hidrata, 8 grama vlakana, 5.5 grama šećera, 1.5 grama proteina

Grejpfrut

Studije su pokazale da jedinjenje koje se nalaze u grejpu mogu da smanje nivo šećera u krvi i da dovedu do gubitka težine.
Dakle, možete ga konzumirati u bilo kom obliku – iscedite ga u sok, ubacite ga u salatu ili ga koristite kao dodatak ukusa hrani.
Imajte na umu da konzumiranje grejpfruta sa određenim lekovima, može da ima štetne posledice po zdravlje. Ako koristite neke lekove, najpre se konsultujte sa lekarom pre nego što grejp dodate u svoju ishranu.
1 srednji grejpfrut: 82 kalorije, 0.5 grama masti, 0 miligrama natrijuma, 20.5 grama ugljenih hidrata, 3 grama vlakna, 18 grama šećera, 1.5 grama proteina

Pomorandža

Ako vam grejp nije među prvima na lestvici omiljenih voća, onda ga zamenite pomorandžom. ovo voće puno je vlaknima, ali i vodom, koja će učiniti da osećate sitost.
Dobra stvar sa pomorandžama je ta što ih ima uvek i što postoji mnogo načina da ga dodate u ishranu.
1 velika pomorandža: 86 kalorija, 0.5 grama masti, 0 miligrama natrijuma, 21.5 grama ugljenih hidrata, 4.5 grama vlakana, 17 grama šećera i 1.5 grama proteina
Ako ste u procesu mršavljenja i duboko ste zagazili u konzumiranje neke dijete, osim što ćete gorenavedeno voće uvrstiti u svoj način ishrane, potrebno je i da se mentalno i fizički opustite.
Za vas smo pripremili joga vežbe za obnavljanje energije, koje će sigurno pomoći da se već sutra ujutru osetite lakše. Uživajte! Izvor: lepotaizdravlje.rs