Zavolite vežbanje i postanete disciplinovani

Koliko god da ulažete u vaše telo, ono će vam kasnije višestruko vratiti. Isto važi i za nedovoljnu brigu o njemu. Predstavljamo vam nekoliko koraka zahvaljujući kojima ćete zavoleti vežbanje i postati redovni.

Imajte vremena

Nedostatak vremena je jedan od glavnih razloga zbog kojih ljudi ne vežbaju. U proseku svako provede oko četiri sata ispred televizora, tako da to nije istina. Uvek možete naći vremena za vežbanje.

Osetite ljubav

Ne možete istrajati u nečemu što ne volite. Eksperimentišite i istražujte koje vežbe vam odgovaraju.

Potražite savete

Potražite savete iskusnih vežbača u vašoj okolini, ali i stručnih časopisa, knjiga, na posletku i interneta, jer ćete tako znati mnogo više o vežbanju.

Kupujte pravu opremu

Možda nove patike za trčanje deluju skupo, ali verujte da ulažete u pravu stvar. Bez obzira na to kojom aktivnošću se bavite, prava oprema može vam pomoći u dostizanju dobrih rezultata, ali i sprečiti povrede.

Nema brzih rešenja

U fitnesu nema brzih i lakih rešenja. Za sve morate dobro da se pomučite. Ipak, svako putovanje počinje jednim korakom, a budite sigurni da ćete uživati u svakom narednom.

Takmičite se

Najbolje bi bilo da se takmičite sa samim sobom. Svaki put kada postignete najbolji rezultat, težite novom. Tako ćete raditi sve vrednije i vrednije.

Vežbajte i na odmoru

Ne morate da se odričete svog koktela ili velikog kolača dok ste na odmoru, ali to ne znači da ne treba da vežbate. Recimo, posetite teretanu po ustajanju ili više šetajte i tako bolje upoznajte mesto u kom se nalazite.

Naterajte se

Ima dana kada treba da poslušate vaše telo i kažete “ne” vežbanju. To treba da činite kad ste povređeni ili bolesni ili imate zaista neodložne obaveze. Međutim, svih onih dana kada se nećkate zbog kiše ili navodnog neraspoloženja, setite se da to radite zbog sebe.

Dajte sebi gorivo

Ne možete trenirati kako treba, ako se ne hranite pravilno. Uostalom, jasno je da je mnogo teže sagoreti 1.000 kcal, nego ih uneti. Zato uvek mislite o tome. Dajte prednost proteinima i neprerađenim ugljenim hidratima.

Nikad se ne zaustavljajte

Nikad ne prekidajte s vežbanjem. Neka ono postane vaša navika kao pranje zuba ili redovno doručkovanje.  Organizujte svoje vreme i vaše telo će vam biti zahvalno. (Izvor: NEWS.COM.AU)