Naslovna » Unapređenje Zdravlja » Dijete i višak kilograma » Vodič za ravan stomak: Smeh, kokosovo ulje i brži trbušnjaci
Dijete i višak kilograma Rad na sebi Unapređenje Zdravlja

Vodič za ravan stomak: Smeh, kokosovo ulje i brži trbušnjaci

Hrana bogata vlaknima koja pospešuje probavu, brži trbušnjaci, kokosovo ulje, više mleka i jaja, recept su za privlačan i lep stomak bez “šlaufa”.

Male promene za ravan stomak

Ako se osećate teško i stomak vam izgleda naduto pravo je vreme da izravnate trbuh, usvajanjem malih trikova i novih prehrambenih navika. Sedite, usporite i polako žvaćite zatvorenih usta, izbegavati sokove i gazirana pića koja nadimaju creva i smanjite unos soli jer izaziva zadržavanje vode.

Kokosovo ulje za vitak struk

Studija brazliskih lekara je otkrila da su žene koje su za vreme dijete svakodnevno vežbale pola sata, izbacile iz prehrane zasićene masnoće i uzimale 30 ml ulja kokosa, izgubile u struku više santimetara nego žene koje su na rigoroznim dijetama. Kokosovo ulje zaslužno je za taj efekt jer podstiče probavu i izbacivanje viška vode iz organizma i ubrzava metabolizam.

Brži trbušnjaci za formiranje mišića

Stomak uvek bolje izgleda ako je zategnut, a to se jedino može postići vežbanjem, prvenstveno trbušnjacima. Iako je dobro da radite bilo kakve trbušnjake, ubrzavanje tempa aktivira mišiće više nego veći broj trbušnjaka. Zato za pločice na trbuhu vredi pravilo “manje je više, ali samo ako je brže”, otkrivaju fitnes treneri.

Borovnice

Borovnice su idealan saveznik ravnog trbuha, utvrdila je studija Univerziteta Michigan. Borovnice se mogu jesti sveže ili zamrznute, a najbolja je kombinacija sa jogurtom. Borovnice su bogate antioksidantima koji ubrzavaju sagorevanje kalorija, ubrzavaju protok krvi i sprečavaju nakupljanje masti, posebnoo na trbuhu.

Dva jaja za doručak i ravan stomak za večeru

Dva kuvana jaja idealan su doručak sa nutricionističkog aspekta, jer pružaju organizmu potrebne nutrijente, a što je najvažnije daju osećaj sitosti i ne nadimaju. Takođe, proteini u jajima ne uzrokuju nakupljanje masnih naslaga, pa ih je dobro jesti ako je vaš cilj smanjivanje obima struka.

Više smeha za manji stomak

Depresija i stres usko su povezani sa nakupljanjem masnih naslaga na stomaku jer remete redovnu ishranu. Zbog toga dolazi do naglog pada šećera u krvi, ali i prejedanja koje pospešuje taloženje sala na struku. Takva vrsta masnoća se najteže gubi, pa umesto brige pozovite prijatelje na druženje i priuštite sebi dozu smeha, koji jača trbušne mišiće. (blic.rs)