Ukusni Zalogaji

Rubrika o dobrim i hranljivim receptima za vaše zdravlje.

POTREBNO JE: 1 kg šarana, 400 g palente, glavica crnog luka, 200 g paradajza, 2 pečene crvene paprike, 2 čena belog luka, 50 ml soka od paradajza, peršun, ulje, so, biber. PRIPREMA: Očišćenog šarananapunite smesom od seckanog peršuna i izgnječenog belog luka. Posolite ga i pobiberite, pa s obe straneČitaj dalje

Bakini recepti. SASTOJCI ZA ZAPEČEN PASULJ SA POVRĆEM: 250-300 g pasulja tetovca, 300 g praziluka, 2 glavice crnog luka, 3-4 paprike, peršunov list, ulje, 4 paradajza, začin od povrća, so, biber. ZAPEČEN PASULJ SA POVRĆEM SE PRIPREMA NA SLEDEĆI NAČIN: Pasulj očistiti, oprati, kuvati i kada je mekan ocediti ga.Čitaj dalje

Posebno… POTREBNO JE: 600 g pilećeg filea, 300 g špageta, 100 g šargarepe, 50 g korena celera, 50 g celerovog lista, 20 g cvetnog meda, 1 kašika senfa, 1/2 kašičice bibera, 2 kašike ulja, 2-3 kašike soja sosa, malo soli, 2 kašike seckanog peršuna, 3 kašičice suvog začina PRIPREMA: PiletinuČitaj dalje

Ručak od avokada

Recept za vegeterijanski ručak koje morate probati. Sastojci: 2 zrela avokada 1 koren i list celera 100 g pšeničnih klica 3 kašike zrna suncokreta 2 kašike začina 2 paradajza so Priprema: Očistiti avokado i izrezati ga. Izrezati celer na štapiće ili ga narendati. Samleti suncokret u mašini za orahe iČitaj dalje

Domaći pekmez od smokvi za sve prilike. Ovo slatko, ukusno i vrlo zdravo voće prepuno je vitamina i minerala. Od svežih smokvi možete napraviti i sjajan pekmez, a mi vam donosimo jednostavan recept po preporuci jedne mame.Čitaj dalje