spavanje

Ako želite da uvek budete naspavani i odmorni, savet stručnjaka je da se svih sedam dana u nedelji budite u približno isto vreme, a elektronsku poštu i SMS poruke čitate isključivo van spavaće sobe.Čitaj dalje

Jedna anketa pokazala je da skoro petina ljudi ne menja posetljinu ni jednom mesečno, što može da dovede do niza opasnosti po zdravlje od astme to rinitisa i ekcema, upozoravaju stručnjaci za alergiju.Čitaj dalje

Istraživanje sprovedeno u Americi sugeriše da manjak sna rezultira ubrzanjem procesa starenja kože. Naučnici Univerziteta Kejs Vestern Rizerv sproveli su kliničko istraživanje uz učešće šezdeset ispitanica starih od 30 do 49 godina.Čitaj dalje

Mnoge namirnice sadrže u sebi materije koje pozitivno deluju na dobar san. Postoji hrana koja se ne preporučuje da se jede u večernjim satima, a ima i one koja je odlična za još bolji noćni odmor. Samo je nemojte jesti neposredno pre odlaska u krevet.Čitaj dalje

Svi volimo da osetimo ili ponesemo prijatne mirise, međutim istraživači su sada naučno potvrdili da prijatni mirisi utiču i da sanjamo lepo. Spavanje pomaže organizmu da se okrepi, a mozgu da preradi informacije i emocije.Čitaj dalje

Iako je građa tela u najvećoj meri uslovljena genteikom, raspored masnoća takođe govori više o našem zdravlju nego što mislimo.Čitaj dalje