Kako veganska ishrana utiče na izgled kože

Akne su prilično nepredvidiva pojava jer bez obzira na to koliko pažnje posvećujete svome licu, koliko redovno ga čistite i koliko pazite na preparate koje koristite one se mogu pojaviti. Isto tako može se desiti da tokom puberteta nemate problema sa aknama, pa se počnu pojavljivati tokom dvadesetih i tridesetih godina vašeg života.

Mnogi stručnjaci tvrde da se akne mogu u potpunosti izlečiti pravim načinom ishrane, odnosno ishranom koja je siromašna mastima. To znači da biste morali eliminisati većinu namirnica koju koriste vegani kao što su: sojino mleko, avokado, orašasti plodovi, humus, masline, kikiriki puter. Ukoliko se odreknete svih masti i ulja to može zaista imati zadivljujući efekat na vašu kožu. To znači veganska ishrana da, ali bez ikakvih ulja i masnoća.

Evo kako određene grupe namirnica utiču na pojavu akni.

Ulja i masnoće

Namirnice bogate mastima povećavaju količinu prirodnih masti u koži, odnosno sebuma. Ako smanjite količinu masti u ishrani automatski će se smanjiti pojava akni. Isto tako, namirnice bogate mastima uzrokuju lošu cirkulaciju.

Mlečni proizvodi

Istraživanja su takođe pokazala da mlečni proizvodi utiču na pojavu akni jer sadrži hormone, poput hormona rasta koji izaziva reakciju insulina, utiče na proizvodnju viška sebuma i spaja odumrle stanice kože unutar pora. Sve to dovodi do pojave akni na licu. Iz tog razloga možete kriviti mlečne proizvode za pojavu akni na vašem licu.

Ugljeni hidrati

Iako ih zaista volimo jesti, ugljeni hidrati su uvek loš izbor, kad su u pitanju kilogrami, ali i izgled kože. Brojna istraživanja su pokazala da ugljeni hidrati iz bele riže i brašna pivećavaju nivo šećera i insulina što kasnije dovodi do produkcije androgena – hormona koji direktno uzrokuje akne.

Ukoliko imate prblema sa akanama pokušajte bar neko vreme da se hranite veganski, ali da izbacite sve namirnice koje sadrže ulja i masti, čak i one dobre masnoće. Nakon nekog vremena sigurno ćete primetiti razliku. Izvor:  http://lifepressmagazin.com/