Naslovna » Unapređenje Zdravlja » Dijete i višak kilograma » Hrana koja doprinosi  mršavljenju
Dijete i višak kilograma Unapređenje Zdravlja

Hrana koja doprinosi  mršavljenju

Hrana koja doprinosi  mršavljenju
Postoji hrana koju je poželjno jesti za vreme dijete, a koja će nam još i pomoći da brže i lakše dođemo do vitke linije, pa je s pravom možemo nazvati "hrana za mršavljenje". O tome smo već dosta pisali, ali iz drugih uglova, pa sada da naglasimo ono što je možda najbitnije.

To su dakle namirnice koje podstiču sagorevanje kalorija ili čine da se duže vremana osećamo sito. Kada ih kombinujemo mršavićemo brže i uz manje muke. Ako želimo da se oslobodimo viška kilograma trebamo smanjiti unos visoko kalorične hrane, ali to ne znači da moramo biti osuđeni na gladovanje.

  1. Ovsene pahuljice

Ako se odlučimo da za doručak jedemo ovsene pahuljice biće nam lako da dočekamo ručak. Kako njih organizam polako vari, tako nam polako i kroz duži vremenski period pružaju osećaj sitosti.

  1. Jogurt

Jogurt sadrži takoreći idealan odnos proteina, masnoća i ugljenih hidrata, pa nakon što ga popijemo zadržavamo isti nivo šećera u krvi. To znači da nema naglog skoka šećera, posle kojeg sledi njegov nagli pad i neodoljiva potreba za hranom. Osim toga, jogurt bi trebao biti nezaobilazna namirnica kada želimo da smršamo jer utiče na smanjenje masnog tkiva u organizmu, a pri tom čuva mišićnu masu. Naučno i iskustveno je dokazano da osobe koje za vreme svoje dijete piju jogurt gube više masnoća od onih koji su takođe na sličnoj dijeti, ali bez jogurta.

Hrana koja doprinosi  mršavljenju 1
Jogurt
  1. Jaja

U narodu postoji izreka “Jedno jaje snagu daje”, i to je prava istina. Zbog toga što proteini iz jaja spadaju u visoko kvalitetne proteine. Čine da se osećamo siti i da tokom dana imamo manju potrebu za proteinima. Najbolje je da ih jedemo za doručak, dozvoljena su i za ručak, samo ih treba izbegavati za večeru.

  1. Jabuke

Jabuke su hranljive, ali sadrže dosta vlakana i malo kalorija. Ako pojedemo jednu jabuku pre jela, sasvim je sigurno da iza nje nećemo moci da pojedemo veliku količinu neke druge hrane koja verovatno da ima veću kalorijsku vrednost od nje. Tako ćemo u startu sebi onemugućiti prejedanje.

  1. Senf i ljute papričice

Ako svoj obrok začinimo senfom ili ljutim papričicama možemo ubrzati svoj metabolizam masti za 20-25%, a taj efekat ce trajati i do 3 sata nakon jela. Znači da ce se uz njih manja količina unetih masnoća zadržati u organizmu, i to je zaista ono što se zove “hrana za mršavljenje”. Izvor: priroda-leci-sve.com