Hrana za Telo

Rubrika o zdravom bilju i ostalom za vaše telo

Nadahnuta ishranom  koju su sredinom 20. veka pratili stanovnici Italije, Grčke, Španije i drugih zemalja širom Mediterana, mediteranska ishrana sastoji se prvenstveno od povrća, voća, orašastih plodova, mahunarki, celovitih žitarica , morskih plodova i devičanskog maslinovog ulja. To takođe znači samo umerenu konzumaciju mlečnih proizvoda, crvenog mesa i gotovo potpunoČitaj dalje

Retko je koja namirnica bogata vrednim materijama toliko zanemarena u našoj ishrani poput semenki. Energetska vrednost semenki ne zaostaje za onom orašastih plodova, a znatan broj kalorija duguju visokom procentu masnoća. Naime, više od polovine sadržaja čine masnoće, ali reč je o visokovrednim uljima, koja tek u malom delu čineČitaj dalje

ez magnezijuma ne vredi vitamin D

Ako nema dovoljno magnezijuma u organizmu, a ljudi nastave sa uzimanjem suplemenata vitamina D, može doći do porasta nivoa kalcijuma i fosfata u organizmu. To sa svoje strane može dovesti do kalcifikacija u krvnim sudovima, što je opasno.Čitaj dalje

za-dobar-vid-u-starosti-voce

Redovno konzumiranje voća i povrća u ranim godinama života predstavlja izvanrednu zaštitu za očuvanje vida u starosti, tvrde stručnjaci Kliničkog centra Brigam u Bostonu.Čitaj dalje

Urme su zdrave

Volite li vi urme, koliko ih često koristite i kako?Urme su voće koje je nama poznato u uglavnom sušenom obliku, za većinu preslatke, podsećaju na istok i što je najvažnije jako su zdrave.Čitaj dalje