Abeceda Ishrane Napitci i Šejkovi

Zdravi uz sok od pšenične trave

Ovo nije novost, još pre mnogo godina su se izučavala lekovita svojstva pšenične trave.

Sok od pšenične trave je nešto što se u poslednje vreme naziva “zelenim zlatom zdravlja” jer spada među najzdravije dodatke prehrani. Bogat je hlorofilom, antioksidantima, vitaminima i mineralima.

Sok dobijen iz pšenične trave poboljšava rad krvotoka, suzbija apetit, poboljšava imunitet, a čak se veruje da preventivno deluje na kancerogena obolenja.

Da biste dobili sok od pšenične trave potrebna vam je trava i sokovnik.

Kako uzgojiti pšeničnu travu

Pšenična trava je veoma jednostava za uzgojiti u kući. Ne postoji jeftiniji, a delotvorniji i zdraviji proizvod od soka napravljenog od pšenične trave. Jednostavno posejete pšenicu, u posudu sa malo zemlje, stavite tanak sloj pšeničnog zrna koje ste dan ranije poslagali na mokar papir da pusti klice. Kao što radite svake godine pred božićne praznike, čekajte da poraste i to je to.

Redovno zalivajte pšenicu, a spremna je za rezanje 9/10 dana nakon sejanja.

Nakon što ste dobili pšeničnu travu sok možete dobiti tako što ćete travu iscediti u sokovniku. Na zapadnom tržištu se mogu nabaviti posebni sokovnici za travu, ali vi možete iskoristiti onaj koji već imate u kući.

Ako nemate sokovnik, tek ubranu travu stavite u blender sa malo vode i pijte odmah dok je sveže.

Sok od pšenične trave koristite kao čistač organizama u detox tretmanima zbog visokog sadržaja hlorofila koji poboljšava cirkulaciju, što može direktno uticati i na sprečavanje upala u organizmu.

Svakodnevno konzumiranje ovog soka može vam pojačati imunitet, pomoći zalečiti bolno grlo i sprečiti oticanje limfnih čvorova i uopšte poboljšati zdravsteno stanje celog organizma. Podići nivo energije i podmladiti.

Dok se ne naviknete na ukus ovaj sok možete mešati sa voćnim ukusima, ali ipak najbolje bi bilo da pijete čist.

Preporučuje sa da u početku pijete svega 0,3 dl dnevno, a da nakon sedam dana uduplate dozu i to isključivo na prazan stomak najmanje pola sata prije obroka.

Izvor: http://lifepressmagazin.com/